Oproep: Scheidsrechters gezocht!!

4 september 2019 8:30

Net als vele andere verenigingen ziet ook Schelluinen het aantal scheidsrechters achteruit gaan.
Iedere week moeten we de grootste moeite doen om voor alle wedstrijden een scheidsrechter te krijgen.
Daarom een oproep aan met name volwassen scheidsrechters (M/V), die op zaterdag een wedstrijd op het grote veld willen leiden.

Het gaat om scheidsrechters voor het tweede en derde elftal (beide A categorie) en het vierde elftal (B catergorie).

Bij interesse, neem contact op via [email protected]

Heb je interesse om een ander elftal te fluiten, buiten de bovenste elftallen neem dan ook gerust contact op! We kunnen namelijk nooit genoeg scheidsrechters hebben.