Aanmelden wedstrijden via Eventbrite

24 augustus 2020 16:45

Afgelopen zaterdag was de eerste keer dat we met het registreren via Eventbrite hebben gewerkt. Helaas liep het niet helemaal soepel, maar gelukkig is het de meeste van jullie gelukt om te registreren.

Nu hebben we gemerkt dat er toch nog wat onduidelijkheden zijn en we hopen dat we de meeste vragen van jullie op deze manier kunnen beantwoorden:

• Bij het inschrijven kan ik mijn eigen e-mailadres niet invoeren, hoe kan ik dit wijzigen?
    We hebben het inschrijfformulier aangepast en vanaf heden kan je via onderstaande link of via de Eventbrite app registeren met je eigen gegevens. (Alleen onderstaande link nog gebruiken!)

Wel dien je onderstaande vragen met 'nee' te kunnen beantwoorden voor het registreren:
    Geldt voor u momenteel een verdenking van longontsteking of coronavirusinfectie (COVID-19) of heeft u deze diagnose gekregen?
    Bent u de afgelopen twee weken in contact geweest met iemand die besmet is met het COVID-19 (corona) virus of verdacht is van besmetting?
    Heeft u in de afgelopen 24 uur voor de wedstrijd een van de volgende symptomen gehad: verhoging/koorts, hoesten, loopneus, keelpijn, kortademigheid?
    Bent u 14 dagen voor de wedstrijd in een gebied met een rood of oranje reisadvies geweest?

• Moeten spelers en begeleiders zich ook registeren?
    ​Spelers hoeven zich voor 'thuis' beker- en competitiewedstrijden NIET meer te registeren. Dit omdat de namen al vermeld zullen staan op het wedstrijdformulier. Dit geldt ook voor de begeleiding die op het wedstrijdformulier vermeld staan. Voor de oefenwedstrijd van morgenavond 25-08 dient iedereen zich nog WEL te registreren!

• Moeten jeugdleden ook geregistreerd worden via Eventbrite?
    Nee, dit is niet nodig. Alleen iedereen boven de 18 dient zich te registreren.

• Hoe zit het met registreren als toeschouwer voor de jeugdwedstrijden?
    Voor toeschouwers van jeugdwedstrijden hoef je je niet aan te melden via Eventbrite. Wel dien je bij binnenkomst in de kantine je gegevens te noteren. Hier zal een speciale plek voor georganiseerd worden. Dit zal deze week nog in de vorm van een papieren checklist zijn, maar we proberen hier een betere logistieke oplossing voor te verzinnen. We zijn namelijk bezig om te kijken of we een QR-code kunnen ontwikkelen die je bij binnenkomst alleen maar hoeft te scannen en je digitaal je gegevens in kan vullen.

• Moeten we ons bij (jeugd)trainingen ook registreren?
    Via Eventbrite hoef je je hiervoor niet aan te melden. Wel dien je bij binnenkomst in de kantine je gegevens te noteren.

• Moeten we ons bij uitwedstrijden ook registreren?
    Helaas is het voor ons nog onbekend op welke manier andere verenigingen de contact registratie georganiseerd hebben. We gaan ervanuit dat we, als er van tevoren geregistreerd moet worden, clubs ons hierover informeren

• Hoe kan ik mij vanaf heden registreren via Eventbrite?

Via onderstaande link kan je je per heden inschrijven voor alle wedstrijden van dit jaar. Gelieve alleen nog maar deze link te gebruiken voor inschrijvingen!

Stap 1: Klik op bovenstaande link;
    Stap 2: Ga naar selecteer een datum;
    Stap 3: Kies de datum van de wedstrijd en druk op tickets;
    Stap 4: Ga naar registreer;
    Stap 5: Vul uw eigen contactgegevens in;
    Stap 6: Druk op registreer;
    Stap 7: Je tickets zullen per mail verstuurd worden.

Of registreer je via de Evenbrite app:

Stap 1: Ga naar de App store of Google Play Store;
    Stap 2: Zoek op Eventbrite en download de app;
    Stap 3: Ga naar het vergrootglas in het beginscherm;
    Stap 4: Vul bij 'zoek naar' Schelluinen in;
    Stap 5: Klik op het verschijnende evenement;
    Stap 6: Ga naar registreer;
    Stap 7: Klik de gewenste datum aan;
    Stap 8: Kies het aantal tickets;
    Stap 9: Druk op registreer;
    Stap 10: Vul uw eigen contactgegevens in;
    Stap 11: Druk op registreer;
    Stap 12: Je tickets zullen per mail verstuurd worden.

• Ik heb me geregistreerd, wat nu?
    Graag je ticket digitaal of uitgeprint meenemen. Deze zullen we bij binnenkomst aan de poort scannen.
    Helaas is het voor ons als bestuur niet mogelijk om de hele dag aan de poort te controleren/scannen. Daarom willen we vragen om jullie medewerking. Indien er niemand aan de poort staat, willen we je vragen om alsnog bij binnenkomst in de kantine je gegevens te noteren, op de daarvoor ingevulde plaats. Dit zal deze week nog in de vorm van een papieren checklist zijn, maar we proberen hier een betere logistieke oplossing voor te verzinnen. We zijn namelijk bezig om te kijken of we een QR-code kunnen ontwikkelen die je bij binnenkomst alleen maar hoeft te scannen en je digitaal je gegevens in kan vullen.

• Wat gebeurt er met de registraties?
    Deze zullen wij bewaren, zodat wij ten allen tijden, terug kunnen kijken wie er wanneer aanwezig zijn geweest. Deze gegevens zullen wij maximaal 15 dagen bewaren.

We hopen jullie hierbij voldoende geïnformeerd te hebben en mochten er verder nog vragen zijn dan horen we het graag.

Met vriendelijke groet,

Namens het bestuur,