Update Corona maatregelen

1 oktober 2020 11:30

Afgelopen maandag tijdens de persconferentie van Mark Rutte zijn er weer extra maatregelen aangekondigd om het coronavirus terug te dringen. Helaas heeft dit voor onze vereniging weer de nodige gevolgen.

1) De kantine is de komende weken gesloten;
2) Bij thuis- en uitwedstrijden zijn geen toeschouwers toegestaan;

• Uitzondering: Bij onze jeugdteams vallen de chauffeurs die rijden bij uitwedstrijden onder de begeleiding. Het is voor hen dus toegestaan om de wedstrijd te bekijken.
    Het is hierbij niet de bedoeling dat alle jeugdleden apart gebracht gaan worden naar uitwedstrijden, volg hiervoor de informatie die de leiding aangeeft betreft het rijden.

Verder blijft het onderstaande protocol van kracht betreft de wedstrijden:

wedstrijddag_protocol.jpg

Als u op hier op CORONA klikt vindt u de meest gestelde vragen over het coronavirus en de gevolgen voor het voetbal. Deze FAQ wordt continu bijgewerkt. Houd deze pagina dus regelmatig in de gaten om op de hoogte te blijven van de laatste informatie en ontwikkelingen.

Hoe vervelend deze aanscherpingen weer zijn, gelukkig kunnen we onze sport blijven uitoefenen. Hopelijk krijgen we zo samen het Corona virus weer onder controle en bovenal hopen we dat iedereen gezond blijft in deze tijd.

Met vriendelijke groet,

Namens het bestuur