Wij doen mee met Rabo ClubSupport! Kunnen wij op jouw stem rekenen?

7 oktober 2020 14:45

De stemperiode voor Rabo ClubSupport 2020 gaat van start!

Heb jij al gestemd op je favoriete club? Stemmen is mogelijk van 5 t/m 25 oktober. Vanaf 12 jaar en ouder mag ieder lid van de Rabobank  Lek en Merwede vijf stemmen uitbrengen op zijn of haar favoriete clubs, waarbij maximaal twee stemmen op dezelfde club uitgebracht kunnen worden. Laat je stem niet verloren gaan, want de clubs kunnen een extra centje goed gebruiken.

Stemmen verloopt dit jaar anders dan in voorgaande jaren. De leden stemmen dit jaar gemakkelijk via de Rabo App of Rabo Online bankieren. Heb je geen toegang tot de Rabo App of Rabo Online Bankieren maar vorig jaar wel gestemd, dan ontvang je per post of mail een unieke stemcode. Ben je wel lid, maar heb je vorig jaar niet gestemd en wil je ook niet mobiel bankieren dan kun je een stemcode opvragen door te bellen naar 0412 - 45 77 77.

HIER kun je meer informatie vinden over online uitbrengen van je stem.

Met deze actie wil de Rabobank Lek en Merwede als coöperatieve bank een deel van zijn winst besteden aan de maatschappij.

De v.v. Schelluinen roept haar leden van harte op aan deze campagne mee te doen. Extra inkomen is in deze moeilijke periode altijd meegenomen!

Het bestuur