Pinnen, JA graag!

28 mei 2023 13:45

Claudine Tuinenburg

Betalen via een betaalautomaat, het is niet meer weg te denken uit onze huidige maatschappij.
In onze mooi kantine is het sinds 10 maart 2018 mogelijk om te betalen via een betaalautomaat (er zijn er intussen meerdere aanwezig, ook bij de poort) en door de jaren heen is ook het contactloos betalen volledig geïntegreerd en gekoppeld aan een geavanceerd kassasysteem.

Er wordt binnen de vereniging veelvuldig gebruik van gemaakt en dit brengt grote voordelen met
zich mee:

Tijdwinst
  • Geen gedoe meer met wisselgeld. Door het gebruiksgemak is er een snelle afhandeling en dus minder wachttijd aan de bar.
  • Daarbij hoef je niet nog even voordat je naar de kantine gaat langs een pinautomaat van de bank, zeker nu we deze al enige tijd niet meer in Schelluinen hebben, is dat wel zo makkelijk!
Veiligheid
  • Bij bedragen tot en met € 50,- is geen pincode nodig. Boven dit bedrag of wanneer je aaneengesloten contactloze betalingen zonder pincode opgeteld de limiet van €100 bereiken is het intikken van je pincode of de digitale betaalpas op je smartphone ontgrendelen wel nodig. Wel zo veilig!
  • Met minder contant geld in de kassa wordt het werken in de kantine voor onze vrijwilligers veiliger.
  • De kans op kasverschillen (zowel over als tekorten) wordt verkleind.
Kortom, het is nog steeds mogelijk om contant te betalen in onze kantine, maar: ‘Pinnen JA graag!’,
ook bij kleinere bedragen. Makkelijk, snel en veilig, zowel voor jou als voor de vereniging!
Bron: VV Schelluinen