Generale repetitie Garcia International Freestyle Football Tournement

14 augustus 2023 12:00

Voor de derde keer in successie organiseert Omar Garcia een Internationaal Freestyle Football Evenement. Op zaterdag 19 augustus opent sporthal De Oosterbliek in Gorinchem van 11.00 tot 19.00 uur haar deuren voor bezoekers, maar vooral deelnemers.

Dit evenement wordt mede mogelijk gemaakt door voetbalvereniging Schelluinen. Host van het toernooi is Bailey de Regt. Joelle de Bruijn van VV Schelluinen zal Omar deze dag op alle fronten organisatorisch ondersteunen.

“De generale repetitie vindt plaats op donderdag 17 augustus en wel op ons eigen sportpark Scalune”, trapt een trotse voorzitter Rolf Huijssen af.

“Net als andere jaren is vv Schelluinen de uitvalbasis voor mij”, vult organisator Omar Garcia aan. “Als dank voor de gastvrijheid houd ik donderdagavond 17 augustus voorafgaand aan de training van het eerste en tweede elftal een open techniektraining. Alle leden van vv Schelluinen zijn welkom, maar ook mensen van buiten de club. We starten om 19.00 uur. Met hulp van vele internationale artiesten, want zo durf ik de freestyle players wel te noemen, nemen we de selectiespelers en hopelijk nog meer enthousiastelingen onder handen. Uiteraard mogen ze ook een balletje meetrappen en proberen ook een panna te maken tegen wereldtoppers zoals spelers uit Japan, Mexico, Colombia, Costa Rica en Chili.

Rolf heeft niet minder voorpret. “Geweldig dat de generale repetitie van dit prachtige evenement bij ons wordt gehouden. Misschien dat ik ook nog een pannawedstrijdje speel…. Haha.”
Omar knikt. “VV Schelluinen beleeft een mooi voorproefje. Zaterdag 19 augustus gaan we echt helemaal los. Voor info over deelname en kosten; kijk op www.gffa.nl.

Bron: VV Schelluinen