De Week van de Scheidsrechter: Een Applaus voor Onze Helden op het Veld

2 oktober 2023 15:30

Communicatie VV Schelluinen

In de wereld van het voetbal zijn de spelers vaak de sterren van de show, de coaches de strategen, en de fans de drijvende kracht achter het team. Maar er is een groep onmisbare helden die vaak in de schaduw werkt om ervoor te zorgen dat het spel soepel en eerlijk verloopt. We hebben het natuurlijk over onze scheidsrechters.

De Week van de Scheidsrechter is de tijd van het jaar waarin we onze waardering uitspreken voor deze onvermoeibare vrijwilligers die zich elk weekend opofferen om de wedstrijden op ons geliefde Sportpark Scalune mogelijk te maken. Ze staan daar in weer en wind, met maar één doel voor ogen: de sport eerlijk en veilig houden, zodat wij kunnen genieten van wat we het liefste doen - voetballen.

Het werk van een scheidsrechter is niet altijd eenvoudig. Ze moeten snel denken, objectief oordelen en bovenal, standvastig blijven, zelfs wanneer de passie op het veld hoog oplaait. Ze handhaven de regels van het spel en zorgen ervoor dat fair play en respect voor elkaar worden nageleefd.

Daarom willen we in deze Week van de Scheidsrechter een luid applaus geven aan onze scheidsrechters. Jullie zijn de hoekstenen van ons voetbal, en zonder jullie zouden onze wedstrijden niet kunnen plaatsvinden.
Scheidsbedankt_16-9.jpg

Bron: VV Schelluinen