Voorbeschouwing: Kampioenswedstrijd JO14

21 oktober 2023 8:00

Communicatie VV Schelluinen

Vandaag is het zo ver! Om 11:15 trapt de JO14 op sportpark Molenvliet hun kampioenswedstrijd af. Het weer mag dan wel niet meezitten, maar dat zal de adrenaline en opwinding zeker niet temperen!

Nadat de vorige wedstrijd werd uitgesteld vanwege de weersomstandigheden. Belooft het vandaag een zinderende wedstrijd te worden, want de inzet is niets minder dan het kampioenschap. Schelluinen staat voor een geweldige kans, en ze nemen het op tegen Unitas, de zesde in de competitie.

Bij een overwinning van Schelluinen worden ze terecht kampioen. Maar zelfs een gelijkspel kan genoeg zijn, gezien hun indrukwekkende doelsaldo. Met een verschil van +14 doelpunten ten opzichte van de nummer 2 in de competitie, hebben ze de statistieken in hun voordeel.

Schelluinen is in topvorm met een gemiddelde van 6,5 doelpunten per wedstrijd en slechts 2 tegendoelpunten. Deze getallen spreken voor zich. Deze JO14 weet hoe ze moeten winnen. Het is extra speciaal dat dit team vorig jaar als JO12 al kampioen werd, en ze hebben bewezen dat ze met druk kunnen omgaan.

Als klap op de vuurpijl is dit seizoen nog specialer omdat het het eerste seizoen is waarin ze op het grote veld spelen. Dat maakt deze kampioenschapswedstrijd nog unieker en gedenkwaardiger.

Dus, ben je in de buurt van Gorinchem? Kom zeker deze getalenteerde JO14 van VV Schelluinen aanmoedigen terwijl ze de strijd aangaan voor het kampioenschap. Wie weet worden zij opnieuw de helden van de dag en doen ze wat ze vorig jaar, toen ze nog de JO12 waren, al deden: KAMPIOEN WORDEN!

Bron: VV Schelluinen