Geen contract verlenging met Marcel van Steenis

20 januari 2024 15:15

Bestuur V.V. Schelluinen

In gezamenlijk overleg is besloten om de verbintenis met Marcel komend seizoen niet te verlengen.

Marcel van Steenis; “Ik heb mij de afgelopen periode ingeleefd in de club en ik hoop dat de weergoden ons gunstiger gezind zijn in de tweede seizoenshelft zodat we meer continuïteit krijgen in het trainen en wedstrijden spelen. De inzet blijft zoals iedereen van mij gewend is. Daarnaast blijven we doorgaan met de Onder 23 competitie wat goed is voor de ontwikkeling van diverse spelers binnen de club. Ik heb een goede tijd en ervaar dat het bij Schelluinen goed geregeld is.”

Momenteel staan we op de tweede plaats in de derde klasse en we streven ernaar om dit seizoen voor de prijzen te gaan, al dan niet via nacompetitie, en het seizoen goed af te sluiten.

Het bestuur
Bron: VV Schelluinen