Schelluinen 3 nieuwe koploper!

1 februari 2024 14:00

Schelluinen 3 is afgelopen weekend dankzij een 0-6 uitzege op SV Meerkerk de nieuwe koploper in de 5e klasse.

Na 10 wedstrijden heeft ons derde elftal drie punten voorsprong op Peursum 5, dat nog wel één wedstrijd minder gespeeld heeft. SV Meerkerk staat op de achtste plaats in de competitie. Schelluinen 3 wordt met regelmaat aangevuld door spelers van het 2e en van de JO17. Zo ook deze speelronde, waar 3 debutanten van de JO17 mochten meespelen met het 3e elftal.

Komend weekend staat de kraker thuis tegen Peursum op het programma. Gaat het de heren en jongens van het 3e elftal lukken om de koppositie te versterken? Kom zeker kijken!

📍Sportpark Scalube
🕝Aftrap 14:30