VV Schelluinen regionaal steunpunt KNVB

7 januari 2016 21:45

De KNVB vestigt bij VV Schelluinen één van de 18 regionale steunpunten die in Nederland dit seizoen worden geopend.

Voorzitter Rolf Huijssen heet de KNVB van harte welkom: ‘Wij hebben een goede relatie met de KNVB en vinden het prettig om een bredere betekenis te kunnen geven aan onze vereniging doordat de KNVB bij ons intrekt op sportpark Scalune’. Ook Sander van Beuzekom, lid van de Ledenraad van de KNVB is positief over deze ontwikkeling: ‘VV Schelluinen is een centraal punt voor alle voetbalverenigingen in deze regio. De KNVB is graag dichtbij de verenigingen actief. Ook vanaf deze locatie zijn wij voetbalverenigingen graag verder van dienst. Zij kunnen bij ons terecht voor bestuurlijke vraagstukken, voetbaltechnische zaken en andere zaken die spelen bij de vereniging. Onze adviseurs staan voor uw klaar.’ Tevens staat in Eindhoven één van de drie landelijke kantoren waar medewerkers van de KNVB voor voetbalverenigingen in het zuiden actief zijn. De contactgegevens zijn te vinden op de website van de KNVB http://www.knvb.nl/over-ons/contact/steunpunten.

Foto, vlnr. Sander van Beuzekom, Rolf Huijssen, Marjan Heinen