Schelluinen 1 en 2 oefenen op kunstgras

12 januari 2016 12:00

Wegens de aanhoudend slechte weersvooruitzichten voor de komende dagen is besloten de oefenwedstrijden van a.s. zaterdag van ons eerste en tweede elftal op het complex van SVW te laten spelen.

Om 12.30 uur speelt het tweede tegen Good-Luck 2. Vervolgens komt om 14.30 uur het eerste elftal tegen de zaterdag-derdeklasser v.v. Schoonhoven in actie. Op dit moment neemt Schoonhoven  een middenpositie in op de ranglijst. Een mooie tegenstander dus voor ons eerste om zich mee te meten.
Zoals hierboven aangekondigd worden beide wedstrijden gespeeld op het kunstgrasveld van SVW. Wil je weten hoe het is gesteld met ons eerste elftal, een week voor de krachtmeting met het sterke Peursum, kom dan kijken. De kantine van SVW is deze middag open. De koffie staat klaar. Overigens is onze eigen kantine later in de middag natuurlijk ook geopend!