Pupil van de Week: Benja Benjamin

5 maart 2024 21:30

Aanstaande zaterdag tijdens de wedstrijd Schelluinen 1 - Unitas 1 is de 6 jarige Benja Benjamin onze pupil van de week.

Benja zit op de OBS Tweespan in Schelluinen en wilt later brandweerman worden. Bij vv Schelluinen voetbalt hij in de JO-8 met als trainers Nick, Dennis en stagiaires Sienna en Caine. Partijen vindt hij het leukste om te doen. Benja is rechtsbenig en staat overal in t veld maar het meest als verdediger. Over 12 jaar hoopt Benja zelf in Eerste elftal van Schelluinen te spelen.

Zijn favoriete club in Nederland is Feyenoord met als favoriete speler Geertruida.  In het buitenland is Liverpool zijn favoriete club met Virgil van Dijk als beste speler.  Benja vindt zijn teamgenoot Charlie de beste speler van Schelluinen. De leukste dingen om te doen naast voetbal vindt hij naar de dierentuin en naar de Efteling gaan. Zijn favoriete eten is pizza en MacDonalds. Spruitjes en friet zonder mayo vindt Benja niet lekker.

Tot slot denkt Benja dat Schelluinen met 1-0 gaat winnen van Unitas.
Bron: VV Schelluinen

Lees meer over: