Pupil van de Week: Sanyala Mahlo

8 april 2024 11:45

Aanstaande zaterdag tijdens de wedstrijd Schelluinen 1 - Meerkerk 1 is de 7 jarige Sanyala Mahlo onze pupil van de week.

Sanyala zit op de OBS Tweespan in Schelluinen en wilt later kapster worden. Bij vv Schelluinen voetbalt ze in de JO-8 met als trainers Nick, Dennis en stagiaires Sienna en Caine. Sanyala is rechtsbenig en staat graag op doel en in de spits. Haar favoriete clubs in Nederland zijn Schelluinen en Feyenoord.

Haar favoriete speler is Christiano Ronaldo en dus is de club van Ronaldo, Al Nassar haar favoriete club in de buitenland. Frenkie de Jong vindt ze trouwens ook heel erg goed.  Sanyala vindt haar teamgenoten Charlie en Quince de beste spelers van Schelluinen. Naast voetballen doet ze ook graag gymmen en is ze graag met make-up bezig. Sanyala haar favoriete eten is rijst en kip. Spruitjes vindt ze erg vies.

Aan doelpunten geen gebrek tijdens deze mooie wedstrijd want Sanyala denkt dat Schelluinen met 19-3 gaat winnen van Meerkerk.
Bron: VV Schelluinen

Lees meer over: