๐Ÿ“ข Vacature: hoofdtrainer gezocht voor ons 2e elftal!

11 maart 2024 20:15

Bestuur V.V. Schelluinen

VV Schelluinen is op zoek naar een ambitieuze hooftrainer voor ons 2e elftal voor het aankomende seizoen (2024/2025). Ons 2e elftal speelt momenteel op zaterdag in de 3e klasse.

Het tweede elftal bestaat uit een leuke jonge groep ambitieuze spelers en wordt wekelijks aangevuld met spelers vanuit de A-selectie.

VV Schelluinen is een dorpsclub met een gezonde ambitie en heeft de beschikking over een mooie accommodatie.

Wij vragen:

• Het verzorgen van de trainingen (op dinsdag- en donderdag avond) en coaching tijdens wedstrijden;
  • Kennis van trainingsopbouw, speelvarianten en opstellingen;
  • Goede communicatieve vaardigheden;
  • Passend bij een dorpsclub;
  • Aandacht en respect voor vrijwilligers;
  • Wekelijks overleg met trainer van ons 1e elftal en onze technische commissie.

Wat bieden wij:

• Een passende marktconforme vergoeding;
  • Goede (training) faciliteiten;
  • Een ambitieuze en gezellige voetbalvereniging.

Heeft u interesse in deze functie, stuur dan uw CV met motivatie naar: [email protected]

Lees meer over:
vacature