VV Schelluinen zoekt (collega) voorzitter๐Ÿค

19 maart 2024 20:00

Bestuur V.V. Schelluinen

Wij zijn opzoek naar een enthousiaste, sociale bestuurder. Die samen met het bestuur (voorzitter, secretaris en penningmeester) en coรถrdinatoren, vrijwilligers en actieve leden vorm wil geven aan het verder optimaliseren van de voetbalvereniging. Zodat de vereniging kan bouwen aan een gezonde, sportief en financieel goede toekomst met een sociaal verbindend karakter in de regio.

Wat ga je doen als (collega) Voorzitter?
Het bestuur van VV Schelluinen denkt, afhankelijk van leeftijd en ervaring, aan een DUO
Voorzitterschap, ingaande seizoen 2024 – 2025. Je neemt samen met de huidige voorzitter, Rolf
Huijssen, zitting in het bestuur.
Waarom een duo voorzitterschap?
We hebben goede ervaring opgedaan met duo functies als overgangsperiode ter vervanging van een
vertrekkend bestuurslid.

Wie je bent
  • Je hebt bestuurlijke en/of leidinggevende ervaring, hebt het vermogen te delegeren.
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden
  • Je hebt het vermogen om mensen en partijen te verbinden
  • Je zoekt naar consensus tussen betrokkenen
  • Je bent besluitvaardig en doortastend
  • Je beschikt over inlevingsvermogen (sporters, vrijwilligers, coaches, trainers e.d.)
  • Je hebt zicht op het reilen en zeilen van de hele vereniging
Onze collega voorzitter
  • Weet diverse belangen binnen club en in het bestuur te vertegenwoordigen en treedt als zodanig naar buiten
  • Vertegenwoordigt de vereniging actief, zowel intern als extern
  • Is voorzitter van de bestuurs- en ledenvergaderingen
  • Coördineert de bestuurstaken, delegeert op een stimulerende wijze
  • Zorgt voor een vruchtbare samenwerking binnen de vereniging
  • Stelt zich op de hoogte van lopende zaken
  • Onderhoudt contacten met samenwerkingspartners en omliggende verenigingen
  • Anticipeert op externe ontwikkelingen, vanuit het perspectief van de vereniging
  • Bepaalt samen met de andere bestuurders het beleid binnen de vereniging
  • Neemt initiatief om de vereniging op een hoger niveau te brengen
Wat biedt VV Schelluinen jou?
Een gezellige club waar je vrienden hebt of maakt. Je hebt de mogelijkheid je te ontwikkelen op
organisatorisch, bestuurlijk en financieel vlak. Je doet dat in een gezellige omgeving met een ervaren
ingewerkt bestuur en commissies. Je hebt de mogelijkheid je netwerk te vergroten en kunt deze
ervaring van voorzitter toevoegen aan je C.V. en toepassen in je maatschappelijke carrière.

Gemiddelde tijdbesteding
3 tot 6 uur per week (urenspecificatie beschikbaar)
Ben je enthousiast na het lezen van deze vacature en zou je wel eens willen kennis maken?
Neem dan contact op met:

Rolf Huijssen
E: [email protected]
T: 06-51997874

VV Schelluinen: Een dorpsclub met een regionale functie
VV Schelluinen is meer dan zomaar een voetbalvereniging; het is een gemeenschap waar eenieder welkom is en waar de focus ligt op sportiviteit, respect, en plezier. De vereniging, opgericht na de Tweede Wereldoorlog, heeft een boeiende geschiedenis die begon met een groep enthousiaste jongens uit het kleine dorpje Schelluinen.

Missie en Ambitie
De missie van VV Schelluinen is duidelijk gedefinieerd: een vereniging zijn waar iedereen zich thuis
voelt. Sportieve prestaties worden nagestreefd met correct en sportief gedrag als leidraad, zowel
binnen als buiten het speelveld. Je bent geen nummer maar een waar lid!
Bron: VV Schelluinen

Lees meer over: